• Kalendář

Kalendář

Techniky rozhovoru - seminář pro zaměstnance

Přestože schopnost dorozumět se začínáme nacvičovat od narození, mnohdy si s kolegy na pracovišti či s nejbližšími v soukromí nerozumíme tak, jak bychom si přáli. Nedokážeme naslouchat a mluvit, abychom na svoje komunikační partnery působili sympaticky, fundovaně a spolehlivě, a zároveň získali, co potřebujeme. Právě tyto dovednosti si v kurzu „Jak se prosadit v rozhovoru“ můžete zdokonalit. Chcete-li podpořit tvořivou a vstřícnou atmosféru na pracovišti, osvojte si nerutinní způsoby jednání se spolupracovníky, nadřízenými a klienty. Dokážete se pak vyjádřit konstruktivně, stručně a výstižně, informace získáte rychleji, vztahy s komunikačními partnery posílíte.


Cíle:


  1. Zlepšit komunikativní vnímání

  2. Procvičit vybrané techniky

  3. Osvojit si psychologicky výhodné postupy v běžných pracovních situacích

  4. Rozvinout svůj osobitý styl v každodenních situacích s partnery na pracovišti


Program:


  1. Aktivní naslouchání

  2. Pozitivní pojmenování

  3. Asertivní jednání

  4. Silný vyjadřovací styl (v konkrétních typech rozhovoru)

  5. Adekvátní komunikace

  6. Otevřený komunikační styl

  7. Klíčové a krizové formulace vedoucího a podřízeného

  8. Obrana proti manipulaci

  9. Trénink pracovních rozhovorů


Začátek akce 9. listopadu 2016 v 9:00
Konec akce 9. listopadu 2016 v 16:00
Druh akce Kurzy, workshopy, semináře
Organizátor Informační, poradenské a sociální centrum UK
Email na organizátora jana.rakicova@ruk.cuni.cz
Místo konání akce Zelená posluchárna, Celetná 20, Praha 1, 1. patro, č. dv. 141
Rezervace http://ipc1.cuni.cz/reg/index.php?event=422
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám